2011-11-22

Behövlig uppfräschning

Jösses alltså... dom senaste dagarna har varit hemska då stackars Harry haft så ont så ont och inte velat äta eller ta nappen. Vi var ju på akuten i lördags och nu blev det en ny vända för att låta doktorerna ta en extra titt på honom i hopp om att kunna hjälpa till. Och nej inga tänder denna vända heller utan han var lite småröd i halsen vilket troligen är boven till det onda. Det är verkligen grymt jobbigt att se han ha ont samt inte få någon ro själv då det i princip varit gråt och grin dygnet runt sen i torsdags. Jag har även fått tvångsmata honom med både sked och spruta för att se till så han får i sig lite näring. Och egentligen vill man bara bryta ihop då han tittar upp på en med världens panik i ögonen som säger snälla mamma hjälp mig!!! Vi ska iaf fortsätta med alvedon som  han nu får i rumpan 4 ggr per dag och som lindrar lite smått. Vänder det inte tills på torsdag har vi ny tid på Barn avd för ny koll. Jag hade ju idag en efterlängtad klipptid bokad som jag i princip redan hade ställt in mig på att avboka. Men har man dom bästa föräldrarna i världen, vilket jag har så är ingenting omöjligt. Snälla som dom alltid är ställde dom upp som barnvakt tills pappa Daniel kunde komma hem efter sin utbildning med jobbet. Att dom kunde ställa upp var verkligen guld värt då möjligheten att lämna lägenheten och en grinig Harry för en litenstund behövdes för att lugna själen lite. Ett plus på detta var att man samtidigt blev fin i frillan och i princip somnade under hårtvätttningen. Och som ni ser på bilden blev håret lite kortare och lite ljusare då Lisa min frisör är grym på att få det resultat jag önskar mig. Detta och alla varma krya på er hälsningar som jag fått till lilla H kommer vi leva på länge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...