2011-10-10

SÖNDAGSLYX!

 Igår hade vi mysig middag tillsammans med Johnny, Ida, Noel, Christer och Oskar. Det blev en spontanmiddag då boysen fick stå för kockandet och jag och Ida kunde luta oss tillbaka med enbart barnpassning att ta hand om. På menyn blev det mumsig oxfile, rotfruktsgratäng och ett glas rött. Oh la la... så borde alla veckor avslutas hehe :) Jag fick även en försenad födelsedagspresent i form av en jättefin tröja som jag kan meddela satt som en smäck. Så tusen tack! På bilderna nedan ser ni även en skymt utav mina nya fina grytlappar med ugglor på som jag fick av Daniels syrra. Jag fick även ett jättefint förkläde i samma stil. Jag är verkligen förvånad att folk lyckats hitta så bra presenter och som grädden på kakan fick vi även inviga några utav Daniels paket dvs dom nya vinglasen från Ittala och vattenkaraffen som man också kan skymta på bilderna :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

men é inte det där Crister "Firren"...=)... han é från mina trakter..=)

Kram Lina (Make)

Natalie sa...

Jo visst är det det... men att han kallades för Firren var något nytt haha :) Christer jobbar tillsammans med Daniel så det är på så sätt vi känner varandra.
Sjukt kul att du kände igen honom :)

Hoppas allt är fint med dig annars och jättekul att du följer bloggen min. Stor kram påre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...