2011-10-20

Mid season sale

 Visst är det underbart att bo centralt men även galet farligt med tanke på att man lätt som en plätt "råkar" slinka in på någon affär lite titt som tätt. Detta lilla fenomen händer allt för ofta och även igår då Lindex hade säsongsrea på barnavdelningen. Och dyker ordet REA upp så ringer varningsklockorna i plånkan då det är ajabaja att gå loss med shoppandet nu för tiden. Men tror du Natalie lyssnar på den... no no no! Det blev så klart raka spåret till barnhyllan där jag på någon minut stod med ett helt gäng fina plagg som Harry bara "måste" ha. Efter lite övervägande och rafsande i väskan kom jag ju på att jag ännu inte använt mina bonuscheckar på 30% som jag fick på BB. Detta var spiken i kistan som behövdes till övertalning att här ska det shoppas och inget dåligt samvete ska vi ha sen heller. Så det blev några fina pyjamaser och två stycken bodys där ena kommer användas till lite mera festligare tillfällen med tanke på den söta flugan. Nöjd och belåten då jag enligt mig nu sparat in en massa pengar pga att jag både handlat på rea och med bonuscheck rullade vi hem rakryggad

 Harry såg iaf mycket nöjd ut i sin nya söta pyjamas som han hör och häpna lyckades behålla på sig under hela kvällen och natten utan att spy ner sig. Hurra hurra!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...