2011-10-03

LEKA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN


Efter lördagsmyset blev det shopping under söndagsförmiddagen då vi åkte iväg till Birsta och Toys R Us. Och satan i gatan vad underbart det är att ha barn själv vilket ger en själv en STOR ursäkt att ÄNTLIGEN gå loss inne på alla tänkbara leksaksaffärer. Man har helt glömt bort hur nedrans roligt det är med leksaker och direkt jag klev in på Toys R Us började det spritta i hela kroppen. Det blev sen raka spåret till babyavdelningen där jag hittade det jag ville ha dvs en bläckfisk till Harry som jag spanat in sen tidigare ute på nätet. Efter det drog jag av en runda på Barbiehyllan för att klämma lite på alla fina kläder, dockor och tillbehör. Jag upptäckte efter en stund att det var jag och 5 stycken andra tjejer som stod och dreglade vid sektionen. Grejen var väl bara den att dom var midjehöga och runt 5- 6 år gamla haha. Ajaa... efter lite barbiereunion var planen att skynda på lite och ta sig till kassan men lyckades på vägen dit stanna minst tio gånger då olika leksaker på hyllorna distarherade mig. Jag kände även en vis irritation då jag passerade bordet med lego som redan var upptaget av ett gäng 10 åringar som satt och byggde och det fanns ingen ledig plats för min del att joina byggfesten. Värdelöst!!! Tänkte jag och stod surt bredvid ett litet tag. Väl framme i kassan hade jag inte bara bläckfisken i korgen utan det  blev även en Darth Vader nyckelring som legogubbe i XL storlek som även fungerar som ficklampa samt en rymdgubbe från Toy Story som jag tänkte ha som nattlampa i sovrummet då den har ett perfekt dovt ljus. Lycklig som ett barn i en snaskaffär lämnade jag sen stället och hoppade in i bilen där jag ivrigt visade upp mina fynd för Daniel som drog av ett leende på läpparna medan han skakade på huvudet och sa Jag visste väl att det inte skulle gå att lämna dig ensam. Typiskt du Natalie!


Under söndagens shoppingtripp hittade jag även massa fina kläder till Harry på Cubus som jag avverkade några Birsta checkar till. Det blev även ett senilsnöre till Harrys tutte som har en förmåga att alltid vara borta då man som bäst behöver den.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...