2011-10-19

Sagostund


I helgen var vi på loppis där jag bla hittade en jättefin växasäng som vi först tänkte köpa. Men eftersom den inte gick att montera ner så att vi kunde få plats med den blev vi tvungna att stå över för denna gång buuhuuu!Trots denna tunga sorg gick jag iaf inte tomhänt därifrån utan hittade en massa härliga barnböcker för 15:- st. Lässtund i sängen har nämligen börjat bli en klassiker här hemma då Harry verkar gilla det som bara den. Nu när jag träffade syrran fick jag även en massa presenter i efterskott sen jag fyllde år och där fick jag bla Äntligen Bajs boken som lär bli en hit här hemma i framtiden. Jag har läst den några gånger redan men än så länge är det nog mest jag som garvar åt både bilder och text i den :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...