2011-10-07

DAGENS MORSA

 Här ser ni mig igen i min nya mörka frilla. Själv är jag fortfarande väldigt ovan och hajar till varje gång man tittar sig själv i spegeln. Hmm... vet inte om jag är helt hundra på om jag gillar färgen, men det är ju mycket pga att jag annars alltid är så ljus. Sen är det ju så jobbigt att hela tiden måsta bleka håret och hålla dom blonda slingorna vita istället för gula vilket dom lätt blir på vinterhalvåret. Ajaa... jag orkar iaf inte tag tag i detta nu men en klippning är nog ett måste inom kort så man vågar sig på att släppa ut håret lite då och då. Sen ska jag jobba mitt första pass på Kii imorn  (sen jag fick Harry alltså) vilket jag ser framemot. Det ska bli härligt att få hänga lite med kollegor och kunder igen. Så nu blir det till att gräva fram både smink och vettiga kläder. Fast en stor bonus med att man bara varit hemma den senaste tiden är att ansiktet fått sig en naturlig skönhetsbehandling då man skippat make upen. Tyvärr så har även  hemmalivet sett till att man haft lördag hela veckan och då tryckt i sig alldeles för mycket slisk. Så tanken är väl att försöka börja röra lite på sig genom att skaffa sig ett gymkort. Drygt drygt men behövligt för både kropp och själ.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...