2011-10-25

Rokoko hej och hå!

Jajjebox igår blev det stor impulshandling på hög nivå då jag småsurfade lite på blocket och plötsligt upptäckte denna snygging. Såg sen sekunden senare att soffan fanns i Umeå och slog därför tag i saken och ringde för att kolla ifall den var kvar, vilket den var. Egentligen var den redan såld men dom som hade paxat den hade inte dykt upp som lovat och om jag ville var den min. Lite funderande och övertalande med Daniel så bestämde vi oss för att iaf åka och kolla på den... Väl framme var den jättefin och "vi" bestämde oss för att köpa den. Så nu efter lite ommöblering här hemma fick den stå inne i köket istället för vårat tidigare lilla matbord. Kanske inte den optimala platsen men det får duga då man ej har ett stort hus att tillgå än så länge. Nu har vi iaf en äkta rokokosoffa som jag länge länge önskat mig och denna variant tyckte jag mycket om med tanke på det diskreta gråa tyget, samt att den var stor och maffig och i ett riktigt bra skikt. Återkommer med bilder hur den ser ut nu när den bor här hemma hos.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...