2010-11-09

Syskonkärlek!!

I fredags fick jag överraskningsbesök på jobbet då lillasyster Nelle med lillebror Challe dök in och sa hej. Och även om jag visste att Nelle var på väg hem för att spendera några dagar hemma från jobb i sthlm så blev jag riktigt förvånad faktiskt. Självklart blev jag överlycklig att se dom både men det var lite extra mysigt att äntligen få se systeryster igen :) Det är verkligen jättekonstigt att hon faktiskt bor i sthlm nu. Och eftersom jag själv drog söderut på fredagen så blev det raka spåret hem till Sävar i söndagskväll då jag var hemma i stan igen. Väl hemma bjöds det på nybakade lussebullar och tecknad film dvs en alldeles alldeles underbar kväll hemma med familjen.


För min del blir det till att planera in en sthlmstripp i dec då jag bara måste ner och hälsa på henne i lyan och på jobbet. Sen blir det för hennes del att visa mig hennes bästa sidor av sthlm då hon i detta fall kan stan bättre än mig, vilket är mkt mkt weird. Ajaa puss o kram på dig syster så ses vi inom kort. Du är bäst!!

2 kommentarer:

Systeryster sa...

ååhh, längtar redan hem igen :) Men förhoppningsvis så är det ju inte så länge kvar tills vi ses igen!

Natalie sa...

Hörde att du skulle jobba både nyår och jul :(((((( När ska vi hinna ses dårå???
Saknar du dig här hemma redan ju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...