2010-11-15

Förlovningsfirandet fortsätter!!

Min härliga och sjukt snälla arbetskollega Genet överraskade mig och Daniel i förra veckan genom att köpa en grattisbakelse åt oss, söt som hon är. Och jag hoppas verkligen att det som står på lappen kommer stämma i verkligheten så att jag och Daniel kommer få åldras och bli gamla och senila tillsammans haha. Det var iaf en mkt fin gest och något som gjorde mig riktigt rörd och varm inombords. Så kraaaam på dig Genet din underbara donna!!


Ovanför ser ni min preliminära förlovningsring som jag egentligen önskar att min riktiga också kommer se ut som. Men isof skulle det nog kosta skjortan så jag får nog tänka om lite och på något sätt hitta en liknande variant i en vettig prisbild

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...