2010-11-15

Mera bling!!!

När vi var i Sundsvall sist tog jag och Kristina oss en ordentlig shoppingrunda på Birsta, vilket alltid är lika underhållande. Det var även sjukt kul att hinna umgås lite extra och jag är så glad över att jag fått en sån fin svärsyster ( eller vad det nu heter) Hon är både klok, smart, snygg och bara allmänt sjukt trevlig och det kunde ju inte ha passat bättre att Daniel hade en storasyster så jag på så sätt också får en, då jag redan har allt annat på syskonskaran :) Om några veckor åker hon och nya kärleken Oskar till Australien, vilket gör mig grön av avund och man önskar man kunde gömma sig i en väska och följa med.

Här ser vi iaf mitt bästa shoppingkap då jag hittade en diamantklänning på Bik Bok i äkta Lady Ga Ga stil och som jag redan då den hängde på galjen blev kär i. Så nu är det bara till att invänta en fest värdig att bära denna fantastiska blåsa :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...