2010-11-11

Diamonds are a girls best friend!

Ok nu borde i princip alla ha tagit del utav årets STORA nyhet som levererades sist här på bloggen och PANG så var ringjakten igång!! Eftersom jag som sagt inte fick några ringar på plats då vi förlovade oss, och eftersom Daniel visste att jag är alldeles för kräsen för inte få vara med och välja. Sitter jag nu här utan en ring på mitt finger. Så pga detta har vi varit stammis på alla guldsmedsbutiker i stan nu i veckan då vi kollat runt och försökt skapa oss en uppfattning om vad man faktiskt vill ha för något.

Kan väl säga som så att SATAN VAD SVÅRT DET ÄR!!! Finns ju miljontals varianter att välja på och alla ser rätt lika ut. Vi har iaf kunnat besluta oss om 1 sak, vilket är att vi ska ha vit guld, yesss!! Själv vill jag antingen ha en bred ring som dessa...





Eller en liten och diskret. Hmmm... det är ju så förbaskat svårt så det här lär nog ta ett tag innan man beslutar sig. Det dumma är bara att man vill ha en ring på fingret Nuuuu så man stolt kan visa för hela världen att jag faktiskt är förlovad ( och så man inser själv att det faktiskt har hänt ) Fast egentligen skulle jag kunna nöja mig med ett snöre så som i min favofilm Greven av Monte Cristo. För självklart är det inte det materiella som räknas och som gör mig lycklig pryltokig som jag är. Utan det är ju faktiskt vetskapen om att Daniel verkligen vill leva och gifta sig med mig, just mig av alla vackra, söta och trevliga tjejer som finns där ute. Haha han måste ju vara knäpp och vet han egentligen vad han ger sig in på ( Jag tror fan inte det) Får hoppas inte, samt att jag lyckas fortsätta att förblinda han om vetskapen om mitt rätta jag muuuooohahahaaaa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vart har du hittat dessa godingar? sååå fina ju =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...