2010-11-23

2 Player

Så här har min fritid efter jobbet sett ut dom senaste dagarna. Ahhh det är alltid lika underbart att njuta av ett grymt bra tv-spel och detta om något hör till eliten. New Super Mario Bros till Wii äger vill jag lova. Jag och Daniel har tagit oss hela vägen till värld 5 (molnvärlden) Och visst är det sjukt att ett spel kan ta fram så många känslor då man i ena stunden kan hata sin motspelare som precis klantat till det så man råkar trilla över kanten på ett rör och dör eller highfivar med varandra då man klarat av en boss eller svår bana haha. Man blir så sjukt nördig då man spelar och beter sig som en barnungen men det är väl det som är det härliga. Det blir även rätt mkt i form av klassiska fenomen som svettiga och klibbiga händer med tungan rätt i mun och massvis med svordomar.
Ahhhh... TV-spel är livet!!





Och även om jag ALLTID är Mario då vi spelar. Precis så som jag MÅSTE vara den gröna draken i Bubbel Bobble (för så är det bara!!!) Så har jag en super medspelare som Luigi fast med Danel bakom knapparna som verkligen briljerar trots sin tv-spels tomma barndom haha :)
Så High Five på dig skitunge!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...