2010-07-25

Sommarnyår!!!

Då var det dags för dagen D. Äntligen skulle vi få fira sommarnyår så som vi gått och väntat :) Hela lördag fm vimsade jag och Mandy runt på stan för att hinna inhandla och förbereda kvällens olika drinkar, pynt och musik mm.


Kl 19.oo plingade det på dörren där det senare trillade in pudding på pudding som var inbjuda till fest. Först på plats var JP som alltid lika sprudlande go och glad drog fram sin nya fina kamera för att gå loss. Det är även henne vi ska ha att tacka för bilddokumentationen utav kvällen då mina egna bilder sitter fast i en dator hemma i Umeå för tillfället.


Kvällen blev iaf hur lyckad som helst då vi körde youtubeklipp, lekar och diverse dansmoves all night long. Kändes litegrann som sista natten med gänget och det var nog även därför alla släppte loss som galningar och festade loss som aldrig förr hehe. Jag har även aldrig varit med om att en bål kan gå runt runt så pass många gånger, samt att lekar som Vem runt bordet bjöd på så många härliga historier, erkännanden och pinsamheter :) Den här kvällen hade man verkligen inget alls att klaga på även om någonstans där i sommarnatten insåg att det faktiskt finns en morgondag och att man kanske borde gå och lägga sig så man får uppleva den. För min del blev detta inga problem då jag hade semester men för vissa kollegor vankades det jobb haha. Nedan ser ni lite blandade gobitar ifrån sommarnyåret 2010 även om det kommer mera då jag är tillbaka i Umeå igen




Kvällens underbara DD-GRABBAR :)


Syrran med ett härligt gäng ex kollegor och en svalkande paraplydrink i handen


Påfyllning


Det krävdes sjukt lite fjäsk denna kväll för att få sin favolåt spelad ut i högtalarna då jag stod bakom dj-båset


Botten upp!!



Sommartjusiga tjejer som tar sig en nypa frisk luft ute på ballis


Min privata hushållerska och bartender Mandy


Ingen kunde motstå Alexander i sin glittriga rosa partyhatt då hela soffan fylldes med donnor som slogs om att få sitta närmast


Par i Svenssons


Maria drar en svängom med sin snygga sommarnyårs blåsa


Hmmm... vad smakad bäst sommarskumpa eller nyårsskumpa??? Liv verkar tycka sommar medan jag funderar en aning


Gooooa och Gladaaa


Iiiiiiiii så gott tycker Amanda :)


Delar av kvällens drinkmeny

Så tusen tack till alla ni som ville vara med att förgylla mitt sommarnyår. Ni är bäst och inte ska det dröja allt för länge innan vi hittar på nya rackartyg tillsammans hoppas jag. Puss på er alla!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...