2010-07-08

Big NEWS!!!

Tillbaka i stan och tillbaka på jobbet efter 1 veckas underbar semester i sommarstugan med familjen känner jag mig på topp. Förutom min härliga semester har det hänt saker...STORA saker. Jag har nämligen fått ett jobberbjudande i stan som jag tackat ja till och kommer därför lämna ligan uppe på D&D inom kort :( Det hela känns mkt mkt konstigt och jag kommer sakna alla arbetskollegar som FAAAN!! Som det ser ut jobbar jag bara denna vecka och nästa för att senare gå på semester igen. Shit!! Tiden kommer gå så fort och det kommer kännas superskumt att inte tillbringa mina dagar tillsammans med Carina, Franco, Thomas, Amanda, Liv, Karina, Danne, Maria, Benjamin, Nina, Sandra och Malin mfl Nää fyy vad hemskt och sorgligt det känns.

Men med mer ansvar och nya möjligheter blev helt enkelt för lockande att tacka nej och den 4 Augusti börjar mitt nya äventyr som vice butikschef på butiken Nicole där det vankas nytänk :) Så som det ser ut har jag en riktigt spännande höst framför mig, vilket känns både pirrigt men fruktansvärt kul på samma gång. Och även om denna nyhet känns stor har det även hänt en hel del andra livsviktiga händelser denna vecka.

Hahaha!! Drygt att behövas synas med denna rubrik på förstasidan. Men som man bäddar får man ligga hahaha rätt åt dig Jonas!!

Faaan... och jag som trodde han fortfarande var singel ;)

Syrran är på Norgeturné och lyckades lotta in sig på deras variant av Aftonbladets första sida då hon och hennes kompis Sanna njuter av
Norway Rock :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...