2010-07-25

S som i Semester!!!!

För exakt 1 vecka sedan påbörjades min semester med att vakna bakis och allmänt seg efter lördagens bravader. Det var ju nämligen så att jag under fredagen jobbade min sista dag på D&D tillsammans med alla härliga arbetskollegor och hade därav styrt upp ett litet avskedspartaj under lördagen som gjorde min avskedstid mot Sundsvall en anings senare än planerat hehe.

Men innan den roliga festkvällen på lördagen jobbade jag mina sista arbetstimmar uppe på D&D under fredagen vilket kändes hur skumt som helst då jag har svåra problem att fatta att jag faktiskt inte kommer jobba där något mer :( Det är helt galet vad jag kommer sakna mina underbara arbetskollegr som jag spenderat mina vardagar tillsammans med under 1 och ett halvt år. Så självklart fälldes det en liten tår och det blev stort kramkalas då jag stämlpade ut för sista gången. Men som jag skrev i mitt lilla avskedsbrev är detta bara ett Hej då och inget farväl vill jag lova då jag lovar att hälsa på hela gänget snart igen :)
Efter en känslosam dag på jobbet hade jag ingen hemma att kramas med då Daniel redan hade hunnit dra på semester till Sundsvall :( Jag fick pga detta kalla in syrran till storstan för att agera sambo i några dagar, vilket hon till min glädje tackade ja till.
Så med kanonväder och hungriga magar vandrade vi ner till stan för att mumsa godmat på All stars för att fira semester samt höra syrrans Norgebravader med divesre rockband som hon den senaste veckan hade umgåtts med. Kvällen kändes klockren då vi mättna och belåtna lämnade uteserveringen för att krypa upp i soffan och avsluta med ett dubbelavsnitt av SATC :)




Nelle the biggest eating machine ever - redo att hugga in på kvällens tallrik

Dagens bästa inköp dvs en efterrätt med sviiiiiinigt goda American Pancakes som gick åt på 3 korta :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...