2010-02-05

Tjing Tjong!!

Da var man antligen i varmen i Thailand :)
Flygresan gick bra men sov inte en blund vilket gjorde det ratt tungt att forsoka halla sig vaken i 1 extra dygn med tanke pa att vi landade kl 11 thailandsk tid. Har annars njuti av sol, bad och varme nere pa playan. Bor pa en strand som heter Tri Tang forsta veckan och som ligger 5 min med tuk tuk till Patong :) Hotellet ar helt ok och vi har en grym balkong med underbar utsikt over havet och var egna lilla privata beach :)

For ovrigt holl jag pa att satta maten i halsen pa flyget da jag satt och tittade pa olika inspirationsvideos som Fritidsresor gjort ran thailand. Blev sa paff att jag helt enkelt raggat upp detta klipp och tankte dela med det till er har och nu. I slutet av filmen da det gatt cirka 6:32 borjar det bli riktigt intressant. En annan rolig sak ar att alla pa flyget ser denna film da dom aker till thai haha

Puss och kram pa er alla och Ja mamma och pappa vi lever :)
Hoj hoj tills vi hors av igen!!

4 kommentarer:

Emil sa...

Hahahaha! Systrarna Jansson! Kung!
Hoppas ni får det skönt i värmen.
Kram.
Emil.

Anonym sa...

hahahahaha men så sjukt!!! :D

rebecca sa...

Systrarna JAnssons cp kväll :P /Rebbis

nicolina sa...

jag grät av skratt när jag såg det här!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...