2010-02-22

Knacka Ryssen fa tjecken pa fall....

Ok det ar sant och jag skams lite smatt att saga det men nu borjar jag faktiskt att langta hem lite (och da menar jag lite) hehe :) 3 v i solen ar den perfekta langden for att vila upp sig och hinna med mycket for att sen borja sakna kara sverige igen. Haha sjukt :) Lr det ar val inte direkt landet man saknar utan mera familjen, farmor och farfar, jobbarkompisarna och alla andra vanner. Ska bli sa harligt att se alla igen, men dom dar minusgraderna kan vi ju skippa.


Sag annars Finland-Sverige imorse dar vi fick vittna en harlig seger och som fick en att stracka pa sig lite extra da det bor en massa finnar har pa hotellet hehe. Kandes skont att prata hockey med Daniel pa madrasserna i poolen, medan finnarna gav oss en massa arga blickar. Skadegladjen ar verkligen den sanna gladjen :)


Har aven sett Svambob fyrkant pa thailandska, vilket var extra underhallande :) Har aven blivet mkt Tom och Jerry och Rosa Pantern som mystv innan vi somnar. En hemsk sak som hant ar att vi holl pa att gloma var kameravaska, kamera och alla pengar pa ett internetcafe. Det var i Khao lak det hande och vi hade suttit och blippat ett tag for att sen ga vidare och ata middag vilket vi gjorde. Ca 20 min senare efter vi lamnat cafet tittade jag pa Daniel som brukar bara vaskan och utbrast den klassiska jonssonligan frasen -VASKAN!!!!!!!!! Bada tittade pa varandra med panik i ogonen och borjade sedan tokspringa den langa vagen tillbaka for att forsoka hinna fa tag i vaskan. Medan vi sprang kunde jag se hur alla bilder och filmer raderades da en sliten thailandare sen forsokte salja kameran pa svarta marknaden. Som tur var fanns den kvar och vi kunde pusta ut svettiga och lagomt sonderstressade av handelsen.


Naaa nu ska jag prata lite skit med syrran som ANTLIGEN ar online pa facebook samtidigt som mig. Tjingtjing sa lange.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...