2010-02-12

But why!!!!!


Hejsan svejsan kalla Sverige :)Mmmmm.... riktigt njuter av att skriva dom orden da man befinner sig pa andra sidan jorden i den tropiska varmen ahhhh :)

Nu har vi lamnat livliga Patong bakom oss och befinner oss nu i det betdyligt lugnare Khao Lak. Kanns lite som om man befinner sig pa landet da man haft en vecka i patong med pubar, ping pong och ladyboys haha. Khao lak som var ett utav de omraden som blev varst drabbat vid tsunamin har byggts upp pa nytt och vi stormtrivs pa vart nya hotell ( The Royal Bangsak hotell ) som befinner sig vid den langa vita stranden Bangsak beach. Det blir darfor manga harliga promenader langs vattnet dar jag kan jaga erimitkraftor och plocka snackor tillsammans med Daniel fram till solnedgang :) Tycker annars att sjalva staden kanns ratt liten och det finns inte sa jattemkt att titta pa... har darfor bokat in oss pa en dyksafari imorn som ska ta oss till paradisoarna pa Simalin Island. Dar lar det iaf bli lite mera action med speedboat och ett helt hav att leta fargglada fiskar i.
Far ovrigt langtar vi inte hem alls och Daniel borjar likna en pepparkaka som vanligt. Jag har val sjalv fatt farg men den dar gubbtoken min ligger alltid steget fore vilket ar fuskit. Ja ja nu ska vi strosa runt lite i dom sota butikena har i centrum for att se om vi hittar nagot roligt att kopa hem. Puss och kram sa lange!!


Similin Island
Exakt sahar ser vart rum ut

Har ar en liten karta over omradet i Khao lak och som visar vars vi befinner oss fram till nasta onsdag da vi drar vidare mot Ao Nang

4 kommentarer:

Anonym sa...

Guud så hääärligt det låter! Är inte alls avis! ;-)
Själv har jag åkt på magsjuka för första gången sen barnsben. Och det bara för att jag sett fram emot denna helg som en tok! (Denna helg jag och O skulle låna er fina lgh). Men hoppet har inte lämnat mig utan känner mig lite piggare och hoppas kunna åka imorgon.
Hälsa bruna bror min!
Kram/ Kicki

Anonym sa...

Hej svejs!!
Ni verkar ha d underbart därborta o vi förstår att ni INTE längtar hem =) Ca -20 idag,brrr men imorrn verka d bli "påskväder"

Jättefina bilder du lagt in men vi vill ju se hur bruna ni är!!Mera bilder åt folket!! ;)

Vi hoppas ni får en kanonutflykt o inga otäcka möten me äckliga stora farliga fiskar,om d nu finns sånna där =)
Sköt om er o njut till fullo!!(Tvivlar ej på det)
Kramar Ida o Johnny

Natalie sa...

Till Kristina! Men neeeej sa trakigt :( vaaa hur lyckas du fa det just da :( Far hoppas att du mar battre nu och att du och O far nagon ny mojlighet att cecka in pa hotell jarnvagsallen snart. Manga kramar pa dig iaf samt halsa hela familjen sa mkt for pa oss gar det ingen nod an :) Planerar att aka till ssvall 2:a helgen i mars sa om du ar hemma da ses vi ju snart :) Kram kram

Natalie sa...

Till J&i! Ja vi har det verkligen underbart har borta och mar aven annu battre att fa hora att ni har sa kallt hemma hehe.

Tyvarr kan jag inte ladda upp nagra egna bilder an da dom inte har nagon simport pa deras datorer har :( Men blir att ladda upp ett helt gang sa fort vi kommer hem lr om det funkar i krabi som vi ska till nast :) Manga kramar pa er och STORT grattis till 30 aringen hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...