2010-02-27

Ice ice baby

Då var man hemma i kylan igen, bläääää :( Eller lite skönt är det ifs att sitta på en fräsch toa, äta lakrits, använda ett snabbt internet, sova i en skön säng och träffa alla igen. Skulle dock kunna ta första bästa flyg tillbaka om en vecka om jag så fick. Är ju så kallt här hemma + att brännan kommer behöva förbättras inom mkt kort då den har en tendens att rinna av så fort man landar på flygplatsen, vilket suger. Sen är man ju en anings aning trött då man åter igen ska vända på dygnet efter 24 timmars hemresa. Fick lite smått panik då jag efter 1 timme på flyget redan hade träsmak i röven och insåg att det var en 10 timmars resa kvar att avverka.
Väl hemma efter att ha sagt hejdå till underbara thailand är man redan tillbaka på jobbet och den klassiska vardagen. Haha livet är väl rätt charmigt ändå :) Måste iallafall säga att vi haft det helt underbart och vill tacka min underbara Daniel som bjöd på kalaset. Finns ingen finare än dig och har med denna resa fått en massa härliga minnen för livet :) Tack för att jag får vara din och jag älskar dig i massor.
Nedan kommer äntligen lite bilder från Thailand och vi börjar väl med första veckan från Tri Tang/Patong och Phuket.

2 livsnjutare på playan i Thailand
En klassiker dvs en fuktsmootie som inhandlades dagligen Sol + värme = Glass i stora lass :) Befinner man sig i Thailand är en orkide något man ofta stötter ihop med på ett lr annat sätt Dricka vatten bör man annars dör manVår lilla beach med vajande palmer och knallblått vatten Daniel smaskar på en pannkaka inne i PatongMmm... jag njuter av en kall strawberry daqurieUtsikten från vårt hotellrum där en lyxkryssare valt att placera sig mitt i smeten :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...