2010-02-16

Feeling HOT HOT HOT!!



Phuaa... sitter har med danneboy pa ett varmt internetcafe inne i centrala Khao Lak och solen har precis borjat ga ner. Ska till att ata en god middag har inne vilket blir var sista kvall for denna gang. Imorn kl 8 gar var transfer till Krabi och Ao Nang dar vi ska njuta och spendera var sista vecka i paradiset :) Har annars dessa dagar forutom sol och bad besokt en massa olika tsunami grejjer som uppspolade batar, cementvagor och gravplatser. Ar fasiken sjukt hur mkt som forstordes har och hur manga som dog. Ar glad att man sjal inte har nagon bekant som ligger nergravd har trakterna.


Underbara Krabi vantar oss harnast :)Vart kommande hem sista veckan i Thai

Flygfoto over Railey beach som jag hoppas pa att jag inte kommer vilja ta forsta basta speedboat hem ifran som sist haha :)

Det har ju aven hunnit vara alla hjartans dag som jag maste saga var den mysigaste hittills :) At romatisk middag och pratade om allt roligt vi gjort tillsammans, samt allt roligt vi kommer ha i framtiden. Mmmm... riktigt underbart var det. Sa jag maste ju passa pa att onska er alla en mysig alla hjartans dag i efterskott och hoppas ni hade nagon nar och kar att dela den med.
Hmmm.... vad annars kan jag uppdatera er med? Jo jag har blivet mastare i erimitkraftsrace 2 ggr i rad, vilket aven betyder att Daniel forlorat stort 2 ggr i rad hehe. Kande pa mig att jag hade valt en hurtig krafta att kora med hehe :) Har aven blivet vettskramd av en sjukt vidrig spindel som var ute och vandrade utanfor vart hotellrum. Huvaaaa det riktigt kryper i kroppen om jag tanker pa hur hemsk den sag ut.
Sen var vi ju pa dyksafari till Similin Island dar jag fick satta bade fotter och hander i den finaste sanden jag nagonsin kant pa. Helt galet fint och underbart vilket inte gar att beskriva i ord utan helt enkelt maste upplevas. Resan till Similin ar det basta vi gjort pa resan. Hade en sjukt rolig guide och vi var val ett gang pa 20 pers. Tyvarr hade vi ett gang storiga fransman som hade plockat med sig sin stora cdspelare o trodde det var ibiza vi landat pa. Har iaf filmat en massa fran trippen sa det lar ni dar hemma fa se da vi ar tillbaka.
Thailand ar ju annars ett sadant land dar flakjeepar och keyboard musik a la mamma stil existerar overallt. Mamma skulle kunna brilljera med sin keyboardmusik da dom i detta land spelar exakt samma latar men sjunger helt for javligt daligt haha. Jag fattar inte hur dom lyckas sjunga sa oren engelska da dom faktiskt har texthafte framfor sig och faktiskt jobbar som musiker???? Men visst blir det lite extra underhallande for oss som lyssnar hehe :) Naaa nu ringde Daniels mat och sov klocka, sa dags att ata middag.


Pusss pa er!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...