2009-10-26

Kiss me, kill me, thrill me!!!

Suck.... känner mig trött och seg och kommer nog inom kort gå och lägga mig. Ville bara passa på att slå ett slag för den nya pixar filmen Upp, som vi såg på bio med hela familjen igår ( lr förresten inte challeman) Trodde verkligen inte att den skulle vara så märkvärdig, men shit så fel jag hade då den fullkomligt ägde. Skrattade sjukt mkt och njöt av den söta storyn som faktiskt fick mig att fälla några tårar oxå. Så har ni inte hunnit se den tycker jag absolut att ni ska passa på, då den är värd varenda krona. Sen undrar jag ifall det är någon som vet vars man får tag på en likadan hund som i filmen??? Blev hur kär som helst och tror att en sån skulle vara den optimala varianten för mig då den var liten, glad och alldels översprallig :)
Puhaa... dags att lägga sig då det blir en tidig morgon och sen kväll då det först blir inköp med Koola Anna och sen middag med Tiger. Trevligt trevligt och spännande att se hur vårkollektionen kommer att se ut :)

Min framtida vovve förhoppningvis :)



Ja vad ska jag säga förutom att gubben från filmen är en klockren kopia av farfar. Som Conny Svensson upp i dagen :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...