2009-10-18

Girls night out!

Igår var man ledig och hade egentligen planer på att bara vara hemma med D och slappa i soffan men så blev det inte vill jag lova. Partypinglorna Karro, Jessi, Maria, Janni, Nina och Amanda hade nämligen bokat in mig på party party kväll hemma hos Karro. Svårt att tacka nej till ett sånt erbjudande och fick tyvärr avboka soffan och Daniel, för att dressa om sig och göra sig festfin inför kvällen där det var Schlagerclubs premiär på schemat. Sen var vi helt enkelt för fina i kanten att vi sket i VIP inbjudan och middagen, utan trillade in lite senare med buller och bång, precis så som vettigt folk gör :) En annan sak som hände i veckan var att Karro fick kicken, vilket ingen kan förstå varför??? Är helt sjukt hur man kan bete sig så mot folk och skämes på ledningen som nu bevisat vad dom verkligen går för. Fy faaan säger jag bara!!! Kommer bli både tomt och trist nu när varken Maria eller Karro kommer finnas på plats att förgylla mina dagar längre. SNYFT SNYFT!!! Tur att jag iaf har kvar Frank the tank att busas med :) Skulle kunna babbla på i många elaka meningar till om hur illa jag tycker detta som hänt Karro är, men blir så himla deppig av bara tanken så jag låter det vara.


Jag och världens bästa Karro!
Någon som inte har så mkt att klaga på :)

Tripp trapp trull kör klassisk nattispose

Fullt ös medvetslös :)

Hur som helst så var gårdagen så himla trevlig att man aldrig riktigt ville att den skulle ta slut :) Blev schlager för hela slanten o mina girls var så himla festfina, även om 2 stycken lyckats dar på sig samma klänning ;) Drog tom av några moves med högsta hönset som njöt till fullo. Sjukt!!! Men säger jag såhär att gårdagen var sjukt trevlig så var min morgon dagen efter den totala motsattsen. Vaknade kl 9 då jag inte längre kunde sova pga av att jag hälften ville spy och hälften ville svimma. Blek som ett spöke pga av blodtrycksfall infann sig paniken då jag någon timme senare lovat jobba extra på Outleten. WHY WHY!!! Som tur var har jag världens bästa karl som tar hand om mig till hundra procent och som jag alltid kan luta mig mot då det behövs, och jag kan säga såhär att denna morgon behövdes det någon att luta sig mot ordentligt! För det är något som inte riktigt stämmer då Daniel sitter i vardagsrummet och kommenterar högt att det är en hel hög jättesöta igelkottsungartv:n. och jag inte springer som en tok fram till tv:n för att oxå se, utan hellre ligger kvar i sängen. Nää det var inte en trevlig morgon och en sådan som ser till att man säger den klassiska frasen JAG SKA ALDRIG MER DRICKA!!! Eller hur tänker ni och även jag haha ;) Ikväll blir det iaf en lugn kväll i soffan med D, fast jag kanske borde sätta igång och plugga körkortteori oxå då jag ska göra provet på onsdag :) Weeeiii snart snart blir det uppkörning oxå, gah!!

Nää nu är det dags att sluta men tänkte bara framföra några punkter som även dom måste få sägas.


  • Kom hem Rebban, jag saknar dig min fuskunge som ligger och glassar sig med sin käresta i vackra italien!!! FUSK!
  • På fredag fyller lillebrorsan 18 och vi har hittat den optimala presenten. Längtar, längtar att se hans fejja då han öppnar paketet :)
  • Sen är jag avis på syrran som dom senaste dagarna suttit framför datorn nonstop och spelat sims 3. Buhuuu jag vill oxå!! Även där FUSK!!!
  • Sen tänkte jag passa på att ge dagens ros till min kära Daniel som jag älskar såå mkt och som tar hand om mig så bra. Om Daniel är hinken så är jag definitivt hans spade och det vill jag alltid vara :) Pusss på dig!!!

1 kommentar:

Maria sa...

åh vad fint du skrivit! :) kommer bli enormt konstigt att inte springa runt på jobbet längre.. kommer sakna allt tissel och tassel som vi haft ;) men som sagt, detta är inte slutet, utan bara början på något nytt! :)

Massa kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...