2009-10-21

Andas ut tagning 1


Ahhhhh... idag klarade jag teoriprovet :) Grymt skönt,men jag kan lova att det var på håret. Dök upp frågor som jag aldrig någonsin hade varken läst eller hört talas om??? Fick lite smått panik och gick tillbaka på många frågor för att ändra mitt beslut lr köra en ole dole doff. Då jag väl insåg att det var dags att trycka på rätta knappen var jag helt inställd på att det skulle stå med stora bokstäver UNDERKÄND, vilket det till min förvånad inte gjorde??!! Weeeiiii! Är kuggola nästa som gäller för min del, iiiiiiiii. Blir till att bränna både teoriböcker och övningskörningskylt så fort detta är över, vill jag lova :)


Annars då.... jo jag hade ju inköp för Vila i tisdags som var himla roligt :) Fanns mkt snyggt att välja på, men tycker ändå att deras vårkollektion hade kunnat varit lite roligare i smaken. Hade mr J och Malin på plats med mig för att bolla ideer, men även synas i sömarna så att jag skötte mina kort rätt. Det kändes bra, så jag hoppas verkligen att dom oxå tyckte det. Att jobba med inköp är något jag verkligen tycker är superkul så förhoppningsvis får jag ett fortsatt förtroende att följa med på framtida inköp :) Att finnas på plats och verkligen se det som inhandlas är även det en ENORM fördel då man sen ska sälja varorna. Kan knappt vänta tills jag får hänga fram plaggen och sälja dom till våra kunder. Men visst är det lite knasigt att behöva tänka vår och sommarplagg nu när minusgraderna och snön väntar bakom hörnet.


Men nu när jag väl babblar på om jobbet kan jag även passa på att berätta att jag idag drog av en födelsedagsfika hemma hos Karro där även JP ( the female version, alltså inte snyggjohan som han oxå kalls för ) Maria och Therese fanns på plats. Och jag kan väl säga som så att födelsedagsfikat gick inte av för hacke : ) Det dukades upp gosakgosak och jag insåg snabbt att här kommer det svullas. Blev en himla trevlig stund med en massa prat framtill syrran ringde och plockade upp mig då det blev paketjakt till challe. Bara två dagar kvar tills det blir dags att leverera paketet och sen se hur gla han kommer bli :) Hehe, så roligt det kommer bli. Men ajaaa... nu ska jag slöa och verkligen bara SLÖA då jag dom senaste dagarna inte gjort annat än att tråka med teori. Så peace out, som Pete the Beat brukar säga :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...