2009-01-11

Rulla hatt!

Det var den helgen de! Har precis duschat och känner mig clean som bara medan jag sitter här och fördriver lite tid så att det blir min tur att spela playstation. Gårdagens aktiviteter var riktigt trevligt då vi hade parmiddag och drinkparty tillsammans med Johnny och Ida. 2st riktigt trevliga prickar som jag gärna umgås mera med :)

Började kvällen med att äta go middag på Lottas och valde att slå till på en hamburgare istället för den klassiska planksteken som man annars alltid beställer. Men eftersom ingen plankstek slår mammas och pappas kändes det lika bra att på pröva på något nytt. Efter den mumsiga middagen vandrade vi tillbaka hem till oss för att hiva i oss lite vätska vilket resulterade till att jag hamnade i köket för att agera bartender och blanda go drinkar :) Farligt, farligt men gott!!
Sen efter några glas drog vi igång Rock Band för att visa grannarna vart skåpet ska stå ;) Sjukt kul och en bra aktivitet där alla kan bidra på ett eller annat sätt. Så efter en jädrans massa bankade och klingade och klockan närmat sig 12 kom vi alla överens om att det skulle bli utgång på Cover Club. Jag som inte alls gillar detta ställe måste säga att denna gång var helt ok. Vet iofs inte om det beror på mängden dryck man fick i sig eller om det var Daniels bläckfiskdans som höjde stämningen :) Alltid kul då älsklingen får för sig att ge järnet på dansgolvet haha!! En annan rolig sak var att det äntligen var Daniels tur att vara bakis på en söndag och inte jag ;)

Yes!! Nu ska Daniel dra på fotbollsträning vilket ger mig första plats på spellistan. Snake here I come!!!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...