2009-01-07

Love is in the air!

Hej allesammans mitt namn är Natalie Svensson och jag är spelberoende.....iaf då det gäller att spela Metal Gear Solid 4! Visst förväntade jag mig att spelet skulle vara riktigt bra då det fått 10 av 10 i betyg, men jag blev trots allt förvånad över hur grymt bra detta spel är på alla sätt och olika nivåer :) Kan sitta i timmar och bara njuta av Snakes olika missions och har grymt stora problem att stänga av konsollen för att göra något annat. Tyvärr så är detta den sista i spelserien om Metal Gear, vilket känns i spelets stämning Snake har blivet riktigt gammal pga av en okänd sjukdom som inte går att bota. Detta är därför hans sista mission som man snabbt förstår då man ser spelets öppningsscen innan menyn dyker upp som visar en sorglig historia om vad som komma skall.

Så jag uppmanar därför alla er som ännu inte hunnit spela detta spel att inhandla det på stört. Ni kommer inte att bli besvikna, I promise :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...