2009-01-12

Nooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Men suck!!! Var nyss ute och läste lite på aftonbladet då hjärtat brast på alla nivåer efter att ha läst att mitt "Frikort" Josh Duhamel gått och gängat sig med Fergie!!!! Ush!! Så kan man ju inte bara göra utan att inte säga något :( Vägrar dock att välja något ny som ska ta åt sig äran att vara mitt heliga frikort, nää så lätt kommer du inte undan Josh ;) Läste oxå i artikeln att han var på väg till sin svensexa vilket oxå var alldels för sent meddelat. Ja menar hade jag vetat om detta lite tidigare hade jag tagit första bästa plan till Vegas för att vara den lyckliga tjej som hoppar upp ur tårtan då kalaset drar igång på riktigt.

Riktigt illa news man jag överlever och du Josh denna gång kändes riktigt ordentligt men jag förlåter dig. Nää nu ska jag gå och gråta en skvätt!!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...