2009-01-17

Old School på Tunnelbacken

Igår hade vi en liten återträff uppe på Tunnelbacken (Daniels gamla place) Konstigt att hänga där i grabblyan igen då det var ett tag sen jag agerade räddare i nöden och gav Daniel en bra anledning att flytta där ifrån hehe. Men eftersom Tony the beat fortfarande tillhör student familjen på Klintvägen var det kul att hälsa på och se hur han lever och mår i sin "fängelsehåla" haha. Har helt ovärderliga bilder på hans lilla kryp in som garanterat kommer hamna här på bloggen lite längre fram hehe. En annan sak som var rätt kul under festen var när 3-4 st med namnet Daniel skulle hälsa på varandra.

Typ: Hejsan mitt namn är Daniel och jag har bott här tidigare, Nämen hej mitt namn är Daniel och det är jag som bor här, Hej hej jag heter Daniel, tack för att jag fick komma.....and so on, and so on :)

Blev en rätt lugn kväll och valde att dra hem i samma veva som några av gänget skulle gå på Rex. Jag som var rätt hungrig lyckades övertala Daniel om att köpa en Max cheese under vägen vilket fick mig att somna med ett leende på läpparna. Vaknade dock kl 7 imorse och hade grymma problem att somna om så tillslut blev jag less och bestämde mig för att stiga upp. Myste ner mig i soffan medan det fortfarande var mörkt ute och spelade lite MGS4. Kl 10 då Daniel vaknade och kom ut ur sovrummet med ett stort frågetecken i ansiktet då han undrade vad i hela friden gör hon uppe nu?????

Annars har det väl inte hänt så mtk idag förutom att vi drog en sväng på Elgiganten och inhandlade eltandborstar. Äntligen!! Så nu inväntar jag bara att den ska ladda klart så man får borsta loss järnet. Nää nu ska det ätas lite dinner och sen dra på Bio för att mysa loss i mörkret med snask och förhoppningsvis en bra film med titeln Changeling.


Puss på dig mitt kära glädjebubbel!


Och puss på dig min skäggiga gubbe :)


Tony the beat på väg mot stadens danspalats

Cloose up kort på mig by Daniel

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...