2009-01-14

Fejk it till u make it!

Kom nyss hem från en sväng på Citysol, ahhhh så skönt det var. Sjukt längesen jag solade solarium då jag haft cancernoja på senare tid efter allt snack om hur farligt det ska vara. Ja vad ska man säga det är nog inte helnyttigt men att bo här uppe i mörka Norrland med utebliven sol på flera veckor är nog inte heller så bra för kropp och själ. Så för att mörka mitt samvete ser jag det som plus minus noll nu när kroppen skriker efter lite sol och färg. En solsemster hade ju inte suttit helt fel vid denna tidpunkt på året men no no det får allt vänta, buuhuuu!!

En annan sak jag kom att tänka på idag är hur längesen man var och såg på hockey. Bara för att vi inte har värsta topplaget här istan är det alltid kul att se Löven. Never quit having faith in u guys! Lite tråkigt iofs nu när Skellefteå inte spelar i samma serie så man kan få sjunga -Vi har inga bananer, vi har inga bananer idag!! Plus att jag saknar gamla goda tiden då "Ladan" hade mjukglass på menyn. Grymt gott och grymt kallt :)

Hmmm...vet egentligen inte varför jag slutat gå på hockey, men illa är det. Så ifall någon har en biljett över eller bara vill ha lite sällskap till kommande matcher, please let me know!!!!! Jag är en given dejt i Sky Com arena kylan!

Drygt 1 år sen på Ponta Negra beach i Brasilen. Önskar att jag kunde med ett fingerknäpp ligga där på playan igen och surpla Hula hulas.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...