2009-01-15

Dagens Ros(e) & Kärfullt farväl

Hej hopp! Måste verkligen passa på att tacka söta lilla Jessica som idag gav mig värsta inside tipset som är guld värt. 1000 tack tjejen, det där ska jag verkligen komma ihåg och lova att ge tillbaka vid något passande tillfälle här framöver :) Blir till att hålla tummarna nu när jag hoppas hoppas hoppas att tipset ger utdelning. Ingen skulle bli gladare än jag, tro mig!

För övrigt har Rebban inhandlat ny bil idag, yeeehaa!!! Får hoppas att hon tutar förbi ikväll och visar upp pärlan. Nisse och Nalle måste få sig en ordentlig chock nu när dom hoppar in en ny plåtburk som inte saknar varken backspeglar, dörrhandtag och fungerande radio. Plus att man kan hoppa in från vilken dörr som helst utan att vara rädd att den ska trilla av ;) Snacka om att det kommer bli bonuspoäng från vovvarna. Ja du"Röda Faran" är en legend som fått vara med om mycket. Är många roliga minnen som den tar med sig på färden vars den nu planerar att rulla vidare.

En utav klassikerna är min och Rebbans pizza picknick som slutade upp på Umeås reningsverk. Eller varför inte ta sagan då en full kille (som vi flesta känner) lutar ut huvudet från ena bakrutan och skriker allt han har -REBECCA JANSSON TJA LA LA LA LA!! Detta lilla scenario händer precis då vi åker förbi världens längsta kö utanför X3M där alla vänder sig om undrande vilken cirkus som kommit till stan. Och tänk alla gånger den fått följa med till Bettnes i världens fart för att hinna fram innan solen hinner gå i moln. Därav oxå anledning till varför det ligger en solstol i bagageluckan året runt och tar upp all plats. Den har tom fått sitt namn utropat i Sky Com arena under en fullsatt löven match....

-Ding, ding dong!! Kan ägaren av en röd Volvo 340 med registreringsnummer NST 809 flytta på bilen då den står felparkerad framför en grind och förhindrar fordon att komma ut. ( En knallröd Rebban svär lite tyst och ställer sig upp för att bege sig mot utgången )

Som jag sa många finna minnen finns det. Sen finns det även något hemskt minne oxå men det ska vi absolut inte prata om varken här eller någon annan gång. För jag menar det man inte minns, har heller aldrig hänt som en klok vän som vi kan kalla Petter Arvidsson en gång sa till mig :)


Dagens Ros(e) tillägnad Jessica!
Ni som fattar nada och tänker öhh vaa naken tjej?? Se Titanic så trillar poletten ner.


Hade ingen bild på Röda Faran men denna tillhör defenitivt dess släkte. Framför allt om man tittar på liknelsen av förare och passagerare och jämnför det med originalet haha. Undra om rebban tappat bort sin pincett på senare tid?? Själv har jag iaf lagt näsan i blöt som vanligt ;)

Peace out!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...