2012-10-09

Utlottning!


Då var det dags för tävling där man kan vinna 4 stycken biljetter till Kii:s Höstvisning på Sagateatern Tisdagen den 16 Oktober. Ni kommer kvällen till ära bla erbjudas utav fint höstmode, goddiebags, dryck och smaskiga snittar. Inte helt fel va :)

För att delta i tävlingen så behöver man kommentera detta inlägg med eget namn och mail samt att man delar detta inlägg till någon annan bloggare/vän som du tycker borde får chansen att även han eller hon ta chansen att vara med i utlottningen. Låter det krångligt kan du se ett exempel i kommentarfältet nedan.

Lycka till så meddelar jag vinnaren på måndag. Man kan sedan hämta ut biljetterna i kassan på Kii där man om man vill även kan köpa till extra biljetter för 80:- bara man uppger Lady7 ( ord pris 100:- )
Vi ses :)

4 kommentarer:

Natalie sa...

Exempel: Jag Natalie digestive@hotmail.com vill mer än gärna delta i denna sköna tävling.
Sen kopierar ni bara texten nedan och ger den till vem helst ni önskar :)

-----------------------------------

Jag tycker att du borde få chansen ATT VINNA BILJETTER TILL BUTIKEN KII:S STORA MODEVSINING!!! KLICKA PÅ LÄNKEN OM DU HÅLLER MED :)

http://lady7.blogspot.se/2012/10/utlottning.html

Petra sa...

Hej på dig!

Självklart skulle jag vilja vinna biljetter till visningen, jag har delat med mig av informationen på min blogg och delat med mig av informationen til en bloggvän!

Rebecca Jansson sa...

Jag Rebecca rebban_@hotmail.com vill mer än gärna vinna denna härliga tävling! :)

Carolina sa...

Tjoho jag, Carolina (carolina@ccstyling.se) skulle bli så glad om man vann biljetter till eran modevisning! :) Gillar och delar omedelbart :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...