2012-10-14

Godmorgon/godnatt


Jösses vilken trevlig helg jag haft även om det varit fullt upp hela tiden. I fredags var det stjärnspäckad innebandymatch med bla Foppa, Anja, Näslund och min kära pappa som för övrigt fick göra mål åt sitt lag Bluewings med Johan Björk i spetsen. Det blev senare middag och andra trevligheter på Allstar då jag även hann med några moves on the dancefloor. Själv fick jag sen agera chaufför vilket iofs inte gjorde så mycket med tanke på att jag skulle upp och jobba tidigt på lördagen.  Jag har sen dess även jobbat idag då det stylades inför tisdagens modevisning som kommer bli sååååå sjukt grym! Ni ska vara extremt glada ni som sitter inne på biljett till kvällen vill jag lova. Har annars precis sett några avsnitt av Dexter tillsammans med Daniel då vi måste försöka hinna ikapp ( är i slutet av säsong 5 nu ) Imorgon är det en ny vecka och nya tag med massvis av roligheter då Umeå Fashion week rullar igång samt att vi åker ner till Sundsvall mot helgen.
Over and out!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...