2012-10-25

Rulle


Då jag var ner i Sundsvall i helgen fick jag ÄNTLIGEN tag på denna fina porslinsuggla som jag varit på jakt efter ett bra tag. I Umeå fick jag det trista beskedet att den först var försenad, sen att den aldrig skulle dyka upp och till sist visste dom varken ut eller in?? Resten av denna kollektion som är designat i form av garnnystan gick så klart att få tag på huuur mycket som helst i form av koppar, flaskor och kannor mm. Men garnugglan var som spårlöst borta. Ett sista hopp om att hitta den gjorde jag i Sundsvalls stad efter att fått samma tråkiga besked ute i Birsta så såg jag den helt plötsligt!! Den satt där tillsammans med en kompisuggla på en hylla vid ljusavdelning och bara väntade på att bli bort adopterad till någon snäll människa ( som jag ) Lycka, lycka, lycka och nu bor den tillsammans med resten av gänget uppe på skåpet i vardagsrummet där den ser ut att trivas toppen :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...