2012-10-15

Ticket to ride



Dags att bege sig till jobbet igen för det sista finslipandet av morgondagens visning.  Men innan jag beger mig mot staden så ville jag bara annonsera vinnaren eller rättare sagt vinnarna av biljetterna som jag tävlat ut här på bloggen. Så för att försöka vara så givmild men ändå så rättvis som möjligt så gör vi så här vilket jag hoppas är ok.

Grattis till Petra som får 2 biljetter
Grattis till Rebecca som får 1 biljett
och Grattis till Caroline som även hon får 1 biljett.

Ni kan när det passar hämta ut era biljetter under måndag / tisdag i kassan på Kii.
Tusen tack för er medverkan så ses vi i minglet :)

2 kommentarer:

Petra sa...

Hejja! Så himla kul att jag vann biljetter!
Är det okej om jag skickar nån annan och hämtar ut dem, jag kommer nämligen inte själv....? Förrän på modevisningar förstås! :)

Natalie sa...

Absolut det går hur fint som helst :) Vi ses!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...