2009-07-26

Tillbaka till verkligheten!

Japp, då var man hemma i Umeå igen efter 2 veckors semester, ahhhh :) Och jag vet jag har varit sämst på att uppdatera vad som hänt under dessa dagar, men är man på resande fot så är man. Nu har jag iaf landat hemma i lägenheten och både datorn och jag var överlyckliga att se varandra igen hehe! Kan kortfattat säga att jag haft det underbart och njutit till 100 av varje dag, trots dom få soltimmarna :( Nu blir det till att packa upp, stöka till och känna sig till rätta inför morgondagens jobbstart på D&D. Daniel min kära fuskunge har ju 1 vecka kvar att ta det lilla lugna på, så jag ser framemot allt hushållsarbete jag själv tänkte slippa hehe. Hare gött så lovar jag att det kommer mera uppdate redan imorn. Kram!

Jag och Daniel i poolenRisön i Sollefteå, glassigt värre va?!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...