2009-07-30

Ge mig mera sommar, tack!!

Då var man tillbaka igen till jobb och jobb 10-19, 5 dagar i veckan, puuhhaa! Känns hemskt att tänka att denna sommar redan ska vara över vilken den ifs är på ett sätt med tanke på att mina två semesterveckor är över, buuhuuu! Huva att det ska gå så snabbt och huva att sommaren ska vara så kort. Blir till att passa på att göra så mkt som möjligt dom få dagar det faktiskt är varmt ute och att man är ledig, vilket brukar vara rätt knepigt Hade iaf 2 underbara semesterveckor vilket känns himla härligt att blicka tillbaka på då kylan kallar. Är egentligen bara en tripp till Öland som man verkligen saknar och som känns i själen att man inte hunnit med i år. Och även om det faktiskt heter semester så blev det egentligen inte så mkt av den varan då man under hela perioden var på resande fot mellan Sundsvall, Göteborg och Sollefteå. Självklart var det himla kul att man hann med så mkt, men visst hade det varit gött med några dagar lugn och ro här hemma i Umeå oxå. Här kommer iaf lite blandade semesterbilder från sommaren 2009....
Jag och Daniel på shoppingtur i Göteborg

Aldrig fel att åka lite flotte och smuttapappas goda barcardirazz drink

På väg för middag och dryck inne på Halta Lottas Krog
I kön till Balder inne på Liseberg
Syrrans badhandduk haha
Kristina och jag hugger in på en klassisk sockervadd efter att ha lyckats knuffat sig förbi några småungar i kön
Syskonparet Persson :)
Sundsvallsmingel inne på Oscar(s) med min favodrink nr1 i handen

Systeryster och gossetrisse njuter i kvällssolen
Vi 2 ute på flotten i sommarstugan
Hunken min med en godrink i handen
Glasstajm inne i Sollefteåstad
Pusskalas med världens bästa farfar
Pappa dvs grillmästarn själv hehe
Här är jag i fiskartaget ute på sjön, men inget napp blev det :(
Jag och syrran utanför ett klassiskt shoppingstop då man befinner sig i Solle

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...