2009-07-05

All alone....

Sitter här hemma i lägenheten alldels ensam då min kära Daniel tog sitt pick och pack och åkte iväg på semester imorse, buhuuu :( Är fusk att han har 4 långa veckor ledigt medans jag bara har två :( Men men man ska inte klaga, utan blir till att jobba stenhårt hela kommande vecka innan även jag får lite långledigt. Blir till att försöka hinna med en massa tv/data -spel nu när Daniel inte är hemma. Är sjukt sugen på att köpa nya Sims 3 som jag skulle kunna sitta och nöta på kvällarna, men tror faktiskt att jag ska vänta ett tag och försöka avsluta lite gamla spel först :) Kanske att jag passar på o varvar en gammal klassiker vid namn Monkey Island 2 ;)

Annars har det var en tung vecka! Har legat helt däckad i några dagar med yrsel och illamående inne i hettan och tappat en massa viktiga arbetstimmar. Man har ju inte råd att vara sjuk, framförallt inte innan semestern då varje liten krona extra bringar gott, men jaja what 2 do! Blir man sjuk så blir man, suck! Är iaf glad att jag börjat må bättre och fått livsgnistan tillbaka, weiii :) För övrigt lyckades jag med en riktigt sjuk sak idag efter jobbet. Lyckades på något klantigt sätt klämma tummen i bildörren! Aaajjjjj så ont det gjorde, och nu är hela nageln blå medans hela fingret dunkar, och inte hade jag någon hemma att trösta mig hos eller som kunde blåsa bort det onda....typiskt! Ärs pärs, nu blire mat!

Ps! Saknar dig i massor älskling och tackar så himla mkt för det fina meddelandet du hade lämnat :) Du är Bäst! Kyss!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...