2009-07-27

Som barn på nytt :)

Då var man tillbaka i värmen igen efter en tripp runt Nydalasjön, yeehaa! Var lite mysigare att gå denna gång då vi slapp kyla mörker och snö som det var sist haha. Vart dock lite smått besviken då jag insåg att sträckan runt sjön var densamma, dvs 8.5 km!!! Doh!! Kan meddela att det känns i benen rätt bra just nu och då sitter jag ju bara ner och slöar framför en datorn. Är iaf himla fint och mysigt runt sjön och det finns alldels för mycket att stanna och titta på, vilket gav mig smeknamnet snigeln enligt Daniels tycke ;) Men efter att vi hade gått cirka halvvägs uppenbarades himmelriket då jag fann kanske världens roligaste lekpark som jag gick lös i :) Jag kan säga att smeknamnet Snigel ändrades ganska så snabbt till energiskt småbarn. Fick så mkt spring i benen då det fanns massor av nya och gamla klassiska lekparks mojänger att pröva. Daniel fick i princip släpa mig ifrån lekplatsen för att vi inte skulle bli fast i timmar och aldrig ta oss hemåt. Så med dyster min trippade vi vidare längs stigen och precis som jag hade önskat mig fick vi se en liten groda som jag bums skulle fånga och ta med mig hem, vilket jag inte fick buuhuuu! Så det blev till att pussa den söta lilla grodan hejdå, i hopp om att den en dag förvandlar sig till en prins!

Jaha...var det träd man skulle krama???

Hurtig som få med mjuksdress och allt
I full galopp mot nya äventyr :)

Som spindeln i nätet och gla som aldrig förr!Allt skulle prövas
Weeeeiiiiii!!!!!
Min nyfunna Prins!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...