2009-07-07

Som spön i backen

Herrejösses vad det kan regna ibland! Har vräkt ner hela dagen lång och som det ser ut nu så lär det hålla i sig ännu längre, BLÄÄÄ :( Vart tog sommaren vägen??? Tjurig som jag är blev det hur som helst en tripp på stan under min lediga dag och insåg att både paraply och regnstövlar är något som borde inhandlas pronto!! Har annars nyss sagt hejdå till Rebban med hundar som varit här o hälsat på. Blev en tripp till memorylane då vi kollade in alla gamla bilder och filmer från förr. Haha ja jösses så roligt det kan vara att se hur sliten man var för några år sedan. Var verkligen fest onsdag, fredag, lördag, ALWAYS!! Fattar inte hur man orkade med det, men sjukt kul att ha det sparat i dumburken om man önskar ta en tripp tillbaka ;)

Har inte hänt så mkt mer sen sist förutom att jag saknar min Daniel som befinner sig i Sundsvall :( Får hoppas tiden springer iväg så det går fort tills man får hoppa på varandra och ta igen allt man missat. Blir till att fokusera sig på ytterligare 5 dagar med jobb innan det är dags att äntligen dra iväg på semester. Peace out!

Här ser vi 2 favoriter jag fullkomligt älskar, dvs en smaskig blåbärsbakelse och ett stycke Mysdaniel ;) Mumma!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...