2009-06-28

Tropiskt!

Helt sjukt hur varmt och bra väder det är här hemma i kära Svealand. Känns helt fel att det är lika varmt här hemma som i utlandet.....Galet!! Pga av det fina vädret drog vi idag iväg till Norrmjöle beach för att lapa sol som sjutton. Var hur mysigt som helst även om vattnet inte riktigt höll samma temp som luften, men men sånt hinner ju förhoppningsvis ikapp rätt snart :) Shit vad det ska badas i sommar, gahhh längtar längtar tills vi drar till stugan.

Men vad gjorde jag i lördags undrar ni garanterat??? Tänkte att jag skulle lägga en snabb uppdate så ni hänger med i svängarna ;) Blev att jag, Fia och Rebban efter typ 10 ändrade planer drog av en räkfrossa hemma hos Rebbans mamma på Öbacka. Blev räkor, brieost, vitt vin, toast och lite majo. Sinnes vad gott det är, men inget slår ifs kräftor :) Hade hur trevligt som helst med lite chitt chatt och det hanns även med en improviserad färganalys som gjorde succé :D Blev att vi glada i hatten drog av en utgång på Rex för att möta upp boysen. Sen lyckades jag göra en Hollywood klassiker dvs en nipslip ( Ooooppss ) Men det är fasiken inte lätt att vara tjej då man ska ha koll på både smink, väska, hår, kläder och drink. I bland hinner man helt enkelt inte med och vem fasiken minns något utav händelsen dagen efter ändå! Jajja bara att glömma och gå vidare. Kvällen avslutades med en pizza på Queens. Mumma!

Förresten har ni hört att Michael Jackson dött?? Sinnes vilket ståhej hela den grejjen har blåst upp. Men visst var han grym. Minns tom vars det var jag såg Black and White videon första gången. Det hela hände på en utav Umeås restauranger vid namn Maxim och jag var typ 11 år eller något. Kom ihåg att jag nästan satte pizzan i halsen för att jag blev så fascinerad utav videon som på den tiden var supermodern. Tragiskt att han är borta nu, kungen av POP, eller är han verkligen de? ;)

Bilder från Lördagskvällen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...