2009-06-15

Pirr i pirr

Gahhh så spännande.... har en hel svärm med fjärilar i magen efter dagens äventyr :) Känns kanonbra just nu men man vet ju aldrig, så något sådant är inte att lita på. Blir till att hålla tummarna stenhårt istället. Finns ju iofs inte på världskartan att det skulle bli sant, men tänk OM!!! :) För övrigt är jag grymt sugen att fara på Cirkus imorn. Hade ju varit hur mysigt som helst att sitta där i stortältet och smaska sockervadd och kolla på elefanter, trollkarlar och allt annat crazy stuffs som pågår i ett såntdär tält. Var i princip helt inställd att köpa biljetter tills jag såg priset som var helt sjukt over the limit. 290 spänn landade en vuxenbiljett på!!!! Galet värre, så nej du ingen cirkus för min del inte ( även om det hade ägt ) Ja ja... jag lär garanterat sitta där i soffan imorn sur som en citron och ångra att jag snål som jag är aldrig åkte :( Btw har ni möjligen sett filmen Killer Clowns tidigare??? Inte...isf är det ett måste, bara att sätta sig och tanka på stört :)

PS! Grattis till flytten Rebban och Andre :)


Ovan: Gänget i Killer clowns, haha ja jösses!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...