2009-06-25

Behövligt :)

Underkläder är något man alltid vill ha och något man alldels för sällan unnar sig. Fick därför ett helt gäng Frank Dandys utav älsklingen vilket var hur gulligt som helst. Tusen tack darling :) Kan även tipsa om att vi har halva priset på dom just nu ute på våran Outlet i Mio huset. Perfekt läge att bunkra upp inför sommaren. Själv ska jag bara införskaffa mig några sköna linnen, så har jag min klassiska sommaroutfit avklarad. Finns inge härligare än att inte behöva ta på sig mera än bara troser och linne för att springa runt barfota ute i stugan. Ahhhh.... så gött!! Pepp pepp inför semestern säger jag bara.

Här ser ni vilka najsiga varianter jag fick :)

2 kommentarer:

Harry sa...

Läckert Doris!=)

Natalie sa...

Tack så mkt Harry gubben min :) Förresten har du koll på var den senaste bingovinsten håller hus?? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...