2012-03-26

Powerhouse


 I lördags då jag jobbade på Kii fick jag ett oväntat men otroligt roligt besök utav världens bästa Anna som jag gick stylistutbildningen med 2005/2006 nere i Kramfors. Och hon var sig verkligen lik som den lilla pudding som hon är trots att det var ca 5 år sedan vi såg sist. Tyvärr blev det bara ett snabbt kramkalas då det var full rulle i butiken och Anna med kompisar skulle vidare. Men på några sekunder kände jag direkt -Fan vad illa att man inte bor i samma stad. Vi hade ju så otroligt roligt tillsammans under den tiden vi gick skola ihop. Ovan ser ni lite blandade bilder från stylisttiden som innehöll en hel del smått och gott och mycket beroende på en härlig klass, kass lärare och att behöva bo i Kramfors av alla ställen. Ja det var verkligen en speciell tid. Idag är det väldigt få jag har kontakten med och jag undrar verkligen vad hela gänget har för sig. Frida som jag bla bodde med får jag lite uppdate utav då jag följer hennes blogg och att hon bor i Sundsvall. Men som sagt man skulle verkligen ha försökt skrapa ihop till en härlig reunion. Oj vad skoj det hade varit att se alla igen... Förhoppningsvis ska jag försöka hinna träffa Anna nu när jag åker ner till Stockholm i veckan för att hälsa på syrran.  Blir till att hålla tummarna för det då jag verkligen vill hinna ta igen all tid vi tappat.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...