2012-03-12

Dagens Morsa

Alltid då våren börjar titta fram är man sugen på förnyelse både i hemmet men även hos en själv. Man vill bli brun, blond och fräsch inför kommande sommar som väntar bakom hörnet. För min del är det alltid detta dilemma med hur jag ska göra med håret om jag ska slinga upp det lite, helblondera eller bara låta min egna färg fortsätta växa ut. Så en date med frisören borde jag om inte allt för länge planera in på schemat.  Sen är man ju som sagt vit som ett spöke så även det borde man ju försöka styra upp. Saken är bara den att nu när man inte solat på 100 år så vill jag inte heller fejkköra i solarium då jag börjat bli lite småskraj över all cancer som alla får. Äsh får jag bara ordning på frillan en aning så borde helheten bli bättre av sig själv förhoppningsvis.  Men har ni några bra tips på frilla och val av nyans får ni mer än gärna dela med er då jag alltid är smått förvirrad när vi kommer till mitt kära hår

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du är superfin i ditt blonda hår!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...