2012-02-24

TV-SHOP

 Folk i min närhet vet att jag sen en period tillbaka med alldeles för mycket tv-tittande kärade ner mig i denna ångmopp H2O X5 från TWINS :) Jag har sen dess försökt övertala min andre hälft Daniel att vi borde köpa hem den då den ägde i tv-rutan på alla möjliga smutsiga underlag och väggar. Perfekt till flyttstädning och att torka upp Harrys spyor och slisk med som han lämnar efter sig lite här och där. Och efter lite tjat och övertalan tyckte tillslut även Daniel att -Ja ja men köp den då! Vilket jag nu gjort :) Kan summera den som så att okej den var väl inte lika bra som det såg ut på tv men faktiskt helt godkänd då den är toppen att ångtorka golven med utan att det blir några ränder efteråt. Sen är det ju inte helt fel att man bara behöver använda vatten för att ångstryka kläder, ånga fönster, kakel, mattor mm. Jag använde den iaf flittigt nu under senaste städningen och känner mig riktigt nöjd!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...