2012-02-03

Eau Naturel


Bye bye plattång sen länge och nu får självfallet härja fritt då jag varken har tid eller ork att engagera mig speciellt mkt nu när man bara är hemma och hänger med Harry på dagarna. Någon som tackar för det är mitt kära hår som mer än gärna tar sig en stylingbreak. Tyvärr så håller jag för övrigt på att tappa allt hår ( Känns det som iaf) Det är nästan lite scary då man duschar då det i princip trillar ner hårtuss på hårtuss som pluggar för avloppet varje gång. Sen när man väl har duschat klart så är det ju dags att kamma ut håret då man även där inser att håret ej vill stanna på sin plats när hela borsten blir full av strån efter bara några drag. Som tur var har jag ju galet tjockt hår så egentligen ska det ju inte göra någon skada men lite scary är det iaf. Hur gick det för era kära kalufser efter er graviditet och tappar alla hår så här efteråt? Jag som trodde att jag skulle klara mig inser nu att ack så fel man kan ha. Och nej nej nej inte var detta med håravfall efter graviditet en myt inte

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...