2012-02-27

Loppisfynd

Förra veckans loppis då jag bla hittade dom härliga träklossarna jag bloggade om blev inte mitt enda fynd den dagen. Det blev även detta lilla gäng med färgrika och charmiga barnböcker då "Godnattsaga" blivet mer och mer poppis att lyssna på från Harrys sida.  Det är så mysigt att ha han bredvid sig i sängen där han med stora ögon och intensivt tuttande på nappen hänger med blad för blad tills han sakta men säkert  börjar klia sig i ögonen och vi pussas gonatt och släcker lampan. Jag lägger mig sen tyst bredvid honom medan han pillar på tutten sin, jollrar på lite och vrider och vänder på sig några varv för att hitta rätt sovställning. Ca 5-15 min senare så verkar han iaf hittat rätt och somnar på alldeles egen hand. Duktig grabb måste jag säga.  Att han sen vaknar ett antal gånger under nattens gång är ju inget vi behöver fördjupa oss i denna gång då han iaf lyckats gör något rätt på listan :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...