2013-05-26

VM i möbelrenovering




Senaste dagarna har Daniel kämpat på med att spraymåla / slipa en massa loppisfynd som ni kan se på bilden. Sjuuuukt bra blev det och imorn ska nya Harrysängen invigas. Spännande! Förutom detta så har vi syrran på besök och vi har grillat i solskenet medan Harry varit borta på kalas med sin mormor och morfar ute i Hissjö för att titta på alla nykläckta små får. Veckan har annars varit dryg för min del då jag ej mått speciellt bra och bla fått lov att ringa hem Daniel då jag ej tagit mig upp från golvet pga att jag känt mig så svimfärdig. Ush jobbigt värre och sjukt drygt. Ska till läkaren igen på tisdag så då får vi se vad hon säger. Att det skulle bli så här långdraget var ju inte det man direkt hade trott eller inställt sig på. Tur att jag har folk i min närhet som hjälper och ställer upp då det behövs. Daniel är som sagt fantastisk och Harry ger mig en massa glädje och dagliga skrattanfall medan krabaten i magen börjat göra mer och mer bök utav sig då den snurar runt och möblerar därinne. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...