2013-05-01

Valborg


Första Valborg i huset där vi valde att ta en lugn kväll med lite grillad mat och sen inviga nya cykelhjälmarna för en tripp till Ersmarks egna Majbrasa. Mer action än så blev det inte förutom att vi agerade fyllechaffis åt mina kära föräldrar som var iväg på galej och som sen checkade in på hotell Jungfruvägen under natten. Harry som dragit på sig en förkylning har dom senaste dagarna varit hemma från dagis då han varit lite nere och haft jobbig hosta under nätterna. Själv känner jag mig extremt trött och har låg energi vilket gör att minsta lilla ansträngning tar på krafterna och man blir helslut. Som tur var har jag mina fina pojkar att skatta och mysa med då det ibland kan kännas tråkigt och trist att man inte kan vara sitt vanliga glada jag och orka göra saker mer än dom vardagliga "måstena"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...