2013-05-07

Senaste nytt







Äntligen är Harry tillbaka igen på dagis efter en seg förkylning med jobbig hosta, feber och snor. Glad som en lärka sprang han iväg vid dagens lämning då all snö smält bort från innergården på dagis vilket skapar nya möjligheter att gräva i sandlådor och cykla. Superkul och mycket roligare än att vara hemma och tråka enligt Harry. Annat på fronten som hänt är bla att jag var på Nolias stora barnloppis i helgen för första gången vilket var superkul. Det är galet vad folk har grejer att kränga och för vilka småpengar. Ett perfekt tillfälle för fattiga småbarnsföräldrar som vill fynda allt från kläder till leksaker, skor, cyklar, sportartiklar mm. Själv hittade jag så klart några små ting som tillsammans inte blev dyrare än 200kr tillsammans. Det var bla alfonsböcker i toppskick, påslakanset från Färg och form, morgonrock, leksakståg för en 10:a, keramikuggla till samlingen, några småbilar till Harry och lite barnkläder. Jag passade även på att fylla frysen igår då jag ställde mig och bakade över 100st kanel/vaniljbullar då Daniel länge önskat sig det. Så nu kan vi fika hej vilt tills vi får "bulleminne" hela familjen :) 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...