2013-01-18

BIG Fail



Igår drog jag, syrran och pappa på efterlängtad biokväll för att se långköraren The Hobbit. Men efter ca 20 min in i filmen kraschade det nya 3D systemet och efter ytterliggare 40 min försök att fixa det fick vi det tragiska beskedet att dra hem. Gahhhh så less vi var och framför allt syrran som råkade ut för samma sak sist hon skulle se den. Så nu blir det till att försöka hitta en annan kväll som passar för att ge filmen och SF ett nytt försök. Sitter annars bara här i soffan efter att ha lämnat Harry själv på dagis för första gången. Vi gjorde ett litet test igår då jag fick säga hej då och sätta mig i personalrummet en timme och då gick det hur bra som helst. Så jag hoppas ju så klart att jag får samma besked som sist när jag kommer tillbaka.  Annars blir det nog bara lugna bullar idag då jag för tillfället sitter och smågluttar på Dexters Lab på Cartoon Network ( Kungkanal ) Ute är det ju inte det behagligaste av väder då termometern visar-20 Brrrrr kan inte vår och sommar hitta hit soon!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...